Sweet's Follower

Saturday, December 27, 2014

Kawan?

Assalamualaikum?
Hai korg.. 
Tiba-tiba harini terdetik hati nak menulis balik.. Last entry was like awal tahun haritu.. So now dah 27 Disember, hujung tahun.. Mcm cun je kan? hahah setahun 2 kali post, awal dgn hujung.. LOL.
Ok, terdetiknya hati ni nak menulis (cehh terdetiknya hati ini..hihihi) balik ialah sebab this is one of the medium yg aku boleh luahkan something selain berdoa kpd Allah and twitter (Fb just untuk scroll and tutup balik..LOL).. Motif aku nk menulis balik sbb dkt sini aku rasa dah tak ramai viewers aku yg nak baca blog aku kot? Ke tak? Haha (I ada peminat ke?) LOL
Anyway, now aku dah sem 5 dah weh dkt UiTM tu..zzzzzzzz Seniorrzzzz.. 

Lima sem dkt situ, mcm-mcm perangai aku jumpa since aku still duduk dalam (asrama).. Boleh dikatakan aku boleh tahu la kawan yg mana sesuai untuk ada masa susah dan senang, gelak ketawa dan nangis sama-sama.. But seriously, yg FAKE ramai, aku ulanggg RAMAIII!
ye, ramai..hmm takut kita.. haa.. Entahlah, susah nak cari kawan-kawan yg ada untuk kau bila kau perlukan dorg.. Untuk cucuk-cucuk langit boleh laa (masa gembira)..
So far yg boleh ialah "The Purge Family" (gelaran kami dalam whatsapp group..hihi) hahah scawwyy kan nama? hahaha..Next ialah geng "Nadim Titan".. heheh.. Dua-dua aku rapat dan dua-dua kalau digabungkan semua sekepala..hehehe.. Yang pasti (dua-dua aku sayang) *aiyerrr..hahaha

Yang penting, dorg ni semua tahu aku luar dan dalam even dorg tak ramai pun.. Lebih baik berkawan dgn sikit org tapi tahu luar dan dalam kita drpd berkawan dgn ramai org tapi sebaliknya.. (Itu pendapat aku laa).. Sbb ada jugak ckp, "Bercinta biar satu berkawan biar beribu".. Ye, tak salah jugak.. Kawan gitu-gitu jelaa.. Yg pasti dorg yg tadi tu semua ada bila aku perlukan dorg.. Banyak nasihat yg berguna aku dpt drpd dorg.. Banyak juga laa perkara yang mematangkan aku bila dgn dorg semua ni, baik secara langsung ataupun tidak..Mybe next entry aku akan cerita serba sedikit pasal dorg semua? hehehe
Yang pasti muka aku semakin kembang mcm siamang.. ^_^





Ini masa celebrated birthday Kiki, Nemo dan Suraya haritu.. 

*ouh ye, #PrayForPantaiTimur ! ^_^

1 comment:

  1. Bilanya nak tulis psal kitorg? manaaa mnaaa? gunakn masa cuti ni. Cepat!!

    ReplyDelete